Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Is het artikel bij ons in voorraad en bestel je voor 15u op werkdagen, dan wordt je pakje dezelfde dag verzonden.
Bestellingen na 15u worden de volgende werkdag verzonden.

De meeste artikelen hebben wij op stock in ons magazijn. Is dit niet het geval dan streven wij ernaar om uw bestelling binnen de 3 à 5 werkdagen te verzenden. Dit is afhankelijk per leverancier. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Door de huidige maatregelen kan er momenteel niet afgehaald worden in ons magazijn.

Dat is geen enkel probleem!
Graag een seintje vooraf! Dan zetten wij alvast de koffie klaar 🙂

Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u op onderstaand adres:

Mijnwerkerslaan 33/2
3550 Heusden-Zoder

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 75, anders € 5,95.

We maken het je graag makkelijk door onze verzendingen te laten uitvoeren door BPOST. Zo kan je kiezen uit thuislevering, levering op kantoor of een afhaalpunt. Makkelijk toch 🙂

Wij denken eco-friendly! Daarom zijn onze verpakkingsmaterialen zorgvuldig uitgekozen en ontvangt u uw factuur enkel digitaal.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

Nee, dit is niet mogelijk. Dit om je persoonlijke gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je deze wel kosteloos annuleren.

Verzending

Wordt mijn bestelling gratis geleverd?

Ja, vanaf €75 bezorgen we gratis je bestelling. Thuis, op kantoor of in een afhaalpunt.
Voor bestellingen lager dan €75 betaal je €5,95

Wie bezorgt mijn bestelling?

We werken samen met Bpost. Dit omdat we het graag makkelijk maken voor jullie. Zo kan je kiezen voor levering aan huis, in een afhaalpunt of in een pakketjesautomaat.

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kan je selecteren op welke dag je bestelling geleverd moet worden. Hou wel rekening dat we voor bezorgingen afhankelijk zijn van derde partijen en we dus niet altijd kunnen garanderen dat je bestelling op de gekozen dag geleverd zal worden.

Ontvang ik een Track & Trace?

Ja, vanaf het moment dat je bestelling ons magazijn verlaat krijg je van BPOST een Track & Trace mail. In deze mail kan je een link terugvinden, via deze link kan je de bezorger volgen tot aan de levering.

Betalen en terugbetalen

Hoe kan ik betalen?

Online of met cadeaubonnen, vanzelfsprekend is dit veilig doordat onze website met SSL certificaten beveiligd is.

Betalingsmethoden:

  • Bancontact: via de vertrouwde betaalomgeving van je bank
  • VISA: we houden enkel het bedrag van je bestelling af
  • Mastercard: : we houden enkel het bedrag van je bestelling af
  • iDeal: enkel beschikbaar in Nederland
  • Paypal
Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?

We betalen je terug van zodra we je retour afgehandeld hebben. De meeste retouren verwerken we binnen de 5 werkdagen.
We storten het bedrag terug op dezelfde manier als we deze ontvangen hebben:

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • VISA: binnen de 3 werkdagen
  • Mastercard: binnen de 5 werkdagen
  • iDeal: binnen de 5 werkdagen

Retourneren

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Ben je niet tevreden met uw bestelling? Geen probleem! Je hebt 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.

Dit kan uiteraard enkel als het artikel zich in ongebruikte staat en in originele verpakking bevindt.

Om hygiënische redenen kunnen artikelen zoals fopspenen, tandborstels, zuigflessen, bijtringen en dergelijke niet terug genomen worden. Tenzij de verpakking ongeopend is.

Zodra wij het artikel in goede staat ontvangen hebben betalen we je zo snel mogelijk terug.

Hoe kan ik een artikel retourneren

1. Download het retour formulier HIER, vul deze zo correct mogelijk in. Meld je retour aan via info@nidostore.be

2. Je ontvangt vervolgens een link om je retour label aan te maken. Print het label, plak het op de doos en breng je pakje binnen in een BPOST afhaalpunt naar keuze.

3. Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer.

4. Bij ontvangst storten we het bedrag terug op dezelfde manier als je bij ons betaald hebt.