Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Is het artikel bij ons in voorraad en bestel je vóór 15u op werkdagen, dan wordt jouw pakje diezelfde dag verzonden.
Bestellingen na 15u worden de volgende werkdag verzonden.

De meeste artikelen hebben wij in voorraad in ons magazijn.
Is dit niet het geval dan streven wij ernaar om jouw bestelling binnen de 3 à 5 werkdagen te verzenden. Dit is afhankelijk per leverancier.

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hiervan natuurlijk zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Natuurlijk!
Bij de check-out kan je gemakkelijk kiezen voor verzending per post of afhalen op afspraak.
Nadat we jouw order hebben mogen ontvangen, word je per mail gecontacteerd en zoeken we samen naar een gepast afhaalmoment.

Afspraken zijn mogelijk van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u op onderstaand adres:
Mijnwerkerslaan 33/2
3550 Heusden-Zolder

Ook met de nodige voorzorgsmaatregelen kunnen we dan een gezellig babbeltje slaan. Denk jij er ook aan? 😉 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

We maken het je graag makkelijk door onze verzendingen te laten uitvoeren door Bpost.

Zo kan je kiezen uit:

  • Thuislevering
  • Levering op kantoor
  • Bpost Afhaalpunt
  • Pakjesautomaat

Ook heb je via Bpost de mogelijkheid om een “veilig plekje” te registreren. Indien je dan niet thuis bent, legt de Bpost-bezorger jouw pakje simpelweg op het door jou gekozen “veilige plek”. Makkelijk toch 🙂

Wij denken eco-friendly! Daarom zijn onze verpakkingsmaterialen zorgvuldig uitgekozen en ontvangt u uw factuur enkel digitaal.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?

Helaas is dit niet mogelijk.
Aarzel zeker niet om ons te contacteren via info@nidostore.be om eventuele mogelijkheden te bekijken!

Verzending

Wordt mijn bestelling gratis geleverd?

Yes! Vanaf € 75 bezorgen wij gratis jouw bestelling.
Voor bestellingen lager dan € 75 betaal je slechts € 5,15 verzendkosten.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij kiezen voor TOPSERVICE en werken daarom samen met Bpost.
Zo kan je kiezen voor levering aan huis ( of kantoor) , in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat.

Ontvang ik een Track & Trace?

Ja, vanaf het moment dat jouw bestelling ons magazijn verlaat krijg je van Bpost een Track & Trace per mail. In deze mail kan je een link terugvinden, zo kan je de bezorger volgen tot aan de levering!

Betalen en terugbetalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Nido kan je betalen via volgende betalingsmethoden:

  • Bancontact: via de vertrouwde betaalomgeving van je bank
  • VISA: we houden enkel het bedrag van je bestelling af
  • Mastercard: : we houden enkel het bedrag van je bestelling af
  • iDeal: enkel beschikbaar in Nederland
  • Paypal
Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?

We betalen je terug van zodra we je retour afgehandeld hebben. De meeste retouren verwerken we binnen de 5 werkdagen.
We storten het bedrag terug op dezelfde manier als we deze ontvangen hebben:

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • VISA: binnen de 3 werkdagen
  • Mastercard: binnen de 5 werkdagen
  • iDeal: binnen de 5 werkdagen

Onze website is beveiligd met SSL-certificaten waardoor je bij ons veilig kan afrekenen.

Ik heb een order geplaatst en betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen, wat doe ik nu?

Relax 😉 We hebben jouw order waarschijnlijk wel ontvangen.
Soms gebeurt het echter dat onze mailtjes terechtkomen in je “SPAM” of tussen je “ongewenste mails”.
Vind je daar ook niets terug? Mail ons gerust even via info@nidostore.be en wij zoeken dit graag voor je uit!

Retourneren

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Was het niet wat je ervan had verwacht? Of past het gekozen maatje niet? Kan gebeuren 😉
Na levering heb je 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Je kan het artikel eenvoudigweg retourneren via een PostPunt.

Zodra wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, betalen we je zo snel mogelijk terug. De terugbetaling gebeurt op hetzelfde manier als we het oorspronkelijk ontvangen hebben.

Dit kan uiteraard enkel indien het artikel zich in ongebruikte staat en in originele verpakking bevindt.
Om hygiënische redenen kunnen artikelen zoals fopspenen, tandborstels, zuigflessen, bijtringen en dergelijke niet terug genomen worden. Tenzij de verpakking ongeopend is.

Artikelen die op maat werden gemaakt of gepersonaliseerde artikelen, kunnen niet worden geretourneerd.
Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Hoe kan ik een artikel retourneren

1. Download het retour formulier HIER, vul deze zo correct mogelijk in.

2. Meld je retour aan via info@nidostore.be met het ingevulde retourformulier in bijlage.

3. Pak het artikel veilig in, plak je retourlabel op de doos en breng het naar een PostPunt

4. Van zodra wij jouw retour in ontvangst hebben genomen, wordt het bedrag die door jou werd betaald teruggestort.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat doe ik nu?

Oepsie! Wat vervelend! Uitzonderlijk kan dit weleens voorkomen.
Stuur ons simpelweg een mailtje naar info@nidostore.be met daarin jouw ordernummer vermeld, alsook een beschrijving van het artikel dat verkeerd werd geleverd.
Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een retourlabel. Het enige wat jij hoeft te doen is het verkeerd geleverd artikel (ingepakt met de door ons aangemaakte retourlabel) af te zetten bij een PostPunt.
Wij zorgen uiteraard dat jij zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt!

Het artikel dat ik heb besteld en ontvangen is beschadigd / verkleurd / bevlekt / ... Hoe los ik dit op?

Wat jammer!
Stuur simpelweg een mailtje naar info@nidostore.be met daarin jouw ordernummer vermeld en wat er precies mis is met het artikel. Indien mogelijk mag je er zeker een foto bijvoegen.
Wij bekijken dit vervolgens en houden je op de hoogte omtrent hoe we dit voor je zullen oplossen.